Crystal Marbles

U bankgarantiegaanvraag
wordt snel verwerkt.

Klachten en geschillen die betrekking hebben op de bemiddeling, totstandkoming en uitvoering van deze Verzekeringsovereenkomst kunnen worden voorgelegd aan de directie van Crystal Marbles BV, Postbus 60297, 1320 AH Almere.

Bent u niet tevreden over het product of de dienstverlening van de verzekeraar? Dan kunt u een klacht indienen. Deze kunt u sturen naar Veelgestelde vragen – bnpparibascardif.nl.

U klacht wordt zo goed mogelijk behandeld. Bent u het niet eens met de beslissing? Dan kunt u uw klacht sturen naar het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD). Dit kan digitaal via ‘Mijn KiFiD’ of door een brief te sturen naar Postbus 93257, 2509 AG Den Haag. Hebt u geen reactie op uw klacht ontvangen? Dan hebt u vanaf het moment dat u uw klacht bij ons indiende, een jaar de tijd om naar het KiFiD te gaan. Ontving u wel een beslissing en bent u het met die beslissing niet eens? Dan hebt u, vanaf de dag dat wij u onze beslissing stuurden, drie maanden de tijd om uw klacht bij KiFiD in te dienen. U kunt ook altijd bellen met het KiFiD: 070 333 8 999. Meer informatie vindt u op de website www.kifid.nl. Daarnaast hebt u de mogelijkheid uw klacht voor te leggen aan de burgerlijke rechter. Heeft uw klacht betrekking op de verwerking van uw persoonsgegevens? Dan kunt u zich ook wenden tot de Autoriteit Persoonsgegevens.